LANNOO PUBLISHERS

The Big Book of Retail Design

The Big Book of Retail Design

Produktbeskrivelse

Denne boken gir verdifull innsikt i hvordan man kan ta designbeslutninger for butikker i dagens marked. Med fremveksten av e-handel har den fysiske butikkens rolle endret seg dramatisk. Spørsmålet om butikkene fortsatt har en berettigelse er ikke lenger omdiskutert, men det er et akutt behov for å tilpasse designet av disse butikkene til fremtiden. 'The Big Book of Retail Design' gir en omfattende oversikt over bakgrunnsinformasjon og forskning, i tillegg til nødvendige verktøy for å takle fremtidige utfordringer og reflektere over dem. Boken er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å skape innovative og funksjonelle butikkløsninger.

Prishistorikk

Lavest
449 KR
Høyest
513 KR
Gjennomsnitt
493 KR
Median
502 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke LANNOO PUBLISHERS
Navn The Big Book of Retail Design
GTIN/EAN/ISBN 9789401490436
Kategorier Bøker