BIG-GAME er et sveitsisk designstudio som ble grunnlagt av tre venner i 2004. Denne boken utforsker deres arbeid innen industridesign med fokus på hverdagsobjekter. Gjennom anekdoter, diagrammer og bilder laget spesielt for denne publikasjonen gir boken en omfattende oversikt over femten år med praksis, og avslører gleden designerne opplever ved å skape gjenstander som blir en del av hverdagen vår. Fra en vinflaske tilgjengelig i supermarkeder til en stol i den permanente samlingen hos MoMA, et bestikksett til et flyselskap, en klokke for en sveitsisk urmaker, samarbeid med japanske keramikere, til et møbel solgt hos Ikea, gir den sjarmerende, humoristiske og direkte tonen de bruker for å forklare arbeidet sitt en morsom inngang til hvordan industridesignprosessen foregår i dag. Hovedteksten, basert på en serie uformelle intervjuer, er skrevet av Anniina Koivu og gir innblikk i designprosessen innen dette moderne designkollektivet. Innledningen av Susanne Hilpert Stuber belyser forholdet mellom BIG-GAME og dagens sveitsiske design.