Launching & Building a Brand For Dummies av Amy Will
Produktbeskrivelse
Skap en sterk merkevare-DNA og se den vokse. I dagens marked ønsker kundene en dypere forbindelse til merkevarene bak produktene de kjøper. Det betyr at hvis du starter en bedrift, må en solid merkevare-DNA være en del av den kreative prosessen fra første dag. Dette konseptet må gå langt utover en abstrakt idé; for å gi merkevaren liv – og øke sjansene for overlevelse i et konkurransepreget miljø – er det essensielt å ha en tydelig lanseringsstrategi og en konkret plan for hvordan du skal utvikle merkevaren din i et støyende marked. I 'Launching & Building a Brand For Dummies' deler Amy Will, som lanserte sin første virksomhet som 24-åring og har vært hjernen bak fire velkjente og omtalte merker, en omfattende guide. Hun dekker alt fra å utforme en kraftfull merkevareidentitet og planlegge den avgjørende lanseringen, til hvordan du kan være forberedt på å skalere opp når virksomheten begynner å ta av. Will deler også viktige lærdommer fra sin egen erfaring med å lansere fem selskaper, samt tilfeller fra noen av de mest vellykkede merkevarene.