LAURENCE KING PUBLISHING

Creating a Brand Identity: A Guide for Designers

Creating a Brand Identity: A Guide for Designers

Produktbeskrivelse

Boken "Creating a Brand Identity" er en inspirerende og kompleks guide for grafiske designere som ønsker å mestre kunsten å skape en effektiv merkevare. Den kombinerer praktiske designferdigheter med kreativitet, samtidig som den gir innsikt i markedsføring og forbrukeratferd. Som en omfattende innføring i denne flerfoldige prosessen, fungerer denne håndboken som et nyttig verktøy for designere på alle nivåer. Gjennom praktiske øvelser og konkrete eksempler belyser boken de viktige aktivitetene designere må utføre for å utvikle en vellykket merkevareidentitet. Dette inkluderer blant annet å definere målgruppen, analysere konkurrenter, lage mood boards, navngi merker, designe logoer, presentere for kunder, rebrande eksisterende identiteter samt lansere en ny merkevare. Bokens casestudier viser frem merkevareidentiteter fra hele verden, og spenner over et bredt spekter av bransjer som digitalmedia, mote, reklame, produktdesign, emballasje, detaljhandel og mer. Dette gjør den til en uvurderlig ressurs for enhver designer som ønsker å skape en meningsfull og minneverdig merkeopplevelse.

Prishistorikk

Lavest
313 KR
Høyest
339 KR
Gjennomsnitt
326 KR
Median
320 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke LAURENCE KING PUBLISHING
Navn Creating a Brand Identity: A Guide for Designers
GTIN/EAN/ISBN 9781780675626
Kategorier Bøker