Lean Analytics av Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Produktbeskrivelse
Enten du er en oppstartsgründer som ønsker å forstyrre en bransje, eller en entreprenør som jobber for å skape endring innenfor etablerte rammer, er din største utfordring å utvikle et produkt som folk faktisk ønsker. "Lean Analytics" veileder deg på rett spor. Boken gir deg innsikt i hvordan du kan validere den opprinnelige ideen din, identifisere de rette kundene, bestemme hva som skal bygges, hvordan du kan tjene penger på virksomheten din, og hvordan du kan spre budskapet ditt. Med mer enn tretti case-studier og innsikter fra over hundre forretnings eksperter, tilbyr "Lean Analytics" verdifull informasjon fra virkeligheten som enhver entreprenør ikke har råd til å unngå. Den gir deg en forståelse av Lean Startup, grunnleggende analysemetoder og en datadrevet tankegang. Du vil lære om seks forskjellige forretningsmodeller og hvordan de passer til nye ventures av alle størrelser. Du vil finne den én metrikk som betyr mest for deg, og hvordan du kan sette klare mål, slik at du vet når det er på tide å gå videre. Boken viser også hvordan du kan anvende prinsippene for Lean Analytics i store foretak og etablerte produkter.