Boken 'Steady Work' gir en dyp innsikt i hvordan man kan implementere et kontinuerlig forbedringssystem i hurtigmatrestauranter. Forfatteren og tidligere regionsjef i Starbucks, Karen Gaudet, kombinerer praktiske og kloke forretningsråd med en gripende personlig beretning om hvordan 'Playbook', et kontinuerlig forbedringssystem, revitaliserte selskapet under den globale finanskrisen. Hun deler også hvordan dette systemet hjalp ansatte i Newtown, CT, med å komme seg gjennom en av de mest utfordrende ukene i deres liv etter en tragisk hending ved en barneskole. Lesere som dykker inn i 'Steady Work' vil oppdage: * Hvordan systemet gjorde det mulig for et team å effektivt øke servicenivået da en Starbucks i Newtown, CT, ble et samlingspunkt for både global media og lokalsamfunnet etter en tragisk skyting. * Hvordan lederne i Starbucks implementerte det fleksible driftssystemet ved å bli dypt engasjert i den daglige arbeidsflyten til de ansatte - baristaer, kassemedarbeidere og støttepersonell - mens de lagde espresso, brygget kaffe, steamet melk, varmet opp smørbrød, fylte på mat, renset og gjenopplivet varer.