Learner Relationships in Global Higher Education av David (Leeds Metropolitan University) Killick, Monika Foster
Produktbeskrivelse
Boken 'Learner Relationships in Global Higher Education' gir det akademiske samfunnet en grundig og praktisk forståelse av viktigheten av å integrere relasjonsbygging i læringsmiljøene og erfaringene til alle studenter. Denne nyskapende publikasjonen, basert på aktuell forskning, utforsker interkulturell læring og kritisk pedagogikk i den grensesprengende universitetskonteksten. Gjennom å avdekke banebrytende teoretiske perspektiver og praksiser, belyser den hvordan man kan legge til rette for kritiske forbindelser mellom ulike studenter, deres læring, læreplaner, hverandre og samfunnet. 'Learner Relationships in Global Higher Education' integrerer akademiske og studentperspektiver på relasjonsutvikling i akademisk praksis. Boken trekker på case-studier og gode eksempler fra hele verden, og viser hvordan fagfolk i varierte kontekster designer studentopplevelser i både fysiske og digitale omgivelser, både på og utenfor campus, for å fremme relasjoner mellom lærere og studenter. Ved å plassere arbeidet i en kritisk pedagogisk ramme, stiller den spørsmål ved tradisjonelle utdanningsmetoder og inviterer til nye måter å tenke på læring og samhandling.