LID Publishing

The Business of Speaking

The Business of Speaking

Produktbeskrivelse

I dagens samfunn er det mange som står frem som talere – fra konsulenter, coacher og ledere til akademikere, forfattere, journalister og forskere. Faktisk kan og bør alle med ekspertise, kunnskap eller motivasjon bli offentlige talere. Men for å oppnå suksess som taler kreves det en viss innsikt og forståelse av hva som virkelig driver talerbransjen. Denne boken, skrevet av en av verdens mest ettertraktede forretningstalere, presenterer ti viktige regler som veileder deg som ønsker å starte karrieren som taler. Regler som “Du skal vandre jorden rundt og holde hundre dårlige taler”, “Du skal prioritere eksponering fremfor honorarer”, “Du skal bygge et produkt, ikke en personlighet”, og “Du skal søke den hellige gralen… av kundefeedback” – denne guiden er resultatet av forfatterens erfaring etter å ha gjennomført tusenvis av taler over hele verden og kjenne bransjen inn og ut. Enten du ønsker å bli taler innen ditt eget nisjemarked eller planlegger å reise jorden rundt for å holde foredrag, gir denne boken deg verktøyene du trenger for å lykkes.

Prishistorikk

Lavest
223 KR
Høyest
232 KR
Gjennomsnitt
227 KR
Median
227 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke LID Publishing
Navn The Business of Speaking
GTIN/EAN/ISBN 9781915951571
Kategorier Bøker