LID Publishing

The Consumer Behaviour Book

The Consumer Behaviour Book

Produktbeskrivelse

Neoklassisk økonomi antar at de fleste personer har veldefinerte preferanser og tar godt informerte, egeninteresserte beslutninger basert på disse preferansene. I virkeligheten er dette imidlertid ofte ikke tilfelle. Boken kombinerer elementer fra økonomi og psykologi for å gi en dypere forståelse av hvordan og hvorfor forbrukere oppfører seg slik de gjør. Ved å bruke atferdsøkonomi som grunnlag, belyser forfatteren anomalier i forbrukervalg og hvilke faktorer som virkelig påvirker menneskelig atferd, preferanser og beslutningsprosess. Både emosjonelle og økonomiske faktorer spiller ofte en avgjørende rolle i forbrukeratferd. Derfor kan atferdsøkonomi være et viktig verktøy for forretnings- og markedsføringsstrategier ved å forstå hvordan forbrukervalg kan påvirkes.

Prishistorikk

Lavest
129 KR
Høyest
169 KR
Gjennomsnitt
142 KR
Median
141 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke LID Publishing
Navn The Consumer Behaviour Book
GTIN/EAN/ISBN 9781915951205
Kategorier Bøker