LINDEN PUBLISHING CO INC

Essentials of Thought Leadership & Content Marketing

Essentials of Thought Leadership & Content Marketing

Produktbeskrivelse

"Essentials of Thought Leadership and Content Marketing" er en grundig og praktisk steg-for-steg veiledning for å oppnå suksess innen innholdsmarkedsføring. Hvordan henger tankelederskap sammen med økte salgstall? Svaret ligger i en konsekvent strategi. Både tankelederskap og innholdsmarkedsføring kan være kraftige verktøy for virksomheten din, men for å utnytte dem til deres fulle potensial, trenger du en klar plan. Denne boken hjelper deg med å utvikle en omfattende og systematisk innholdsmarkedsføringsstrategi der alle elementene arbeider sammen mot dine forretningsmål. "Essentials of Thought Leadership and Content Marketing" dekker alle aspekter ved innholdsmarkedsføring: fra å forske på kundens behov og identifisere selskapets ekspertiseområder, til å generere tankelederskapsartikler og annet innhold; samt hvordan å kommunisere dette innholdet gjennom e-post, sosiale medier, nettmarkedsføring og tradisjonelle medier. Boken veileder deg også i hvordan du vurderer responsen, genererer salgsmuligheter, og mye mer.

Prishistorikk

Lavest
207 KR
Høyest
217 KR
Gjennomsnitt
212 KR
Median
211 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke LINDEN PUBLISHING CO INC
Navn Essentials of Thought Leadership & Content Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781610353168
Kategorier Bøker