Lindhardt og Ringhof

Klagehåndtering

Klagehåndtering

Produktbeskrivelse

Klagehåndtering er en uunngåelig del av enhver servicetjenestes virke, men mange føler en motvilje mot å ta imot klager. Dette skyldes ofte at det kan være ubehagelig, utfordrende, og involverer mange aspekter av virksomheten, fra produkter til kommunikasjon, strategi og ledelse. Men dersom man klarer å mestre kunsten å håndtere klager på en effektiv måte, kan dette føre til store muligheter for utvikling og forbedring. Boken "Klagehåndtering – fra teori til praksis" fungerer både som lærebok og guide for hvordan klager kan håndteres i servicebransjen. Den er delt inn i fire hovedtemaer: klagehåndteringspsykologi, praktisk klagehåndtering, strategisk klagehåndtering, samt online klagehåndtering og omdømme. Målgruppen for denne boken er både ledere og ansatte i servicebransjen, og den kan brukes som læremiddel innenfor serviceøkonomisk utdanning og receptionistutdanning, samt på masterprogrammet i Hospitality Management.

Prishistorikk

Lavest
383 KR
Høyest
399 KR
Gjennomsnitt
391 KR
Median
391 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Lindhardt og Ringhof
Navn Klagehåndtering
GTIN/EAN/ISBN 9788750062417
Kategorier Bøker