Lioncrest Publishing

CMO to CRO

CMO to CRO

Produktbeskrivelse

Som hovedmarkedsføringsleder i din bedrift har du ansvaret for veksten og omdømmet til organisasjonen, men ofte opplever du at kontrollen er begrenset. Organisasjonen din jobber i avdelingssilot, hvor funksjonslederne fokuserer på egne løsninger og er fornøyde med å oppnå sine spesifikke KPI-er. For å oppnå den eksponentielle veksten som skaper uoppholdelig momentum, er det avgjørende at kundevendte avdelinger prioriterer kundens interesser over egne avdelingsmål. Du er kanskje ikke den eneste som ser dette problemet, men du er i en unik posisjon for å iverksette nødvendige endringer. I boken CMO to CRO, deler bransjeekspertene Brandi Starr, Mike Geller og Rolly Keenan sin innsikt i hvordan du kan plassere inntektene i sentrum av virksomheten, og gjøre hele teamets hovedmål til en sømløs kundeopplevelse. Du vil lære hvordan du kan skape konsistens ved å omorganisere bedriften, følge kundens behov, prioritere inntektene og bruke teknologi for kundeopplevelse (CX) effektivt.

Prishistorikk

Lavest
177 KR
Høyest
185 KR
Gjennomsnitt
181 KR
Median
181 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Lioncrest Publishing
Navn CMO to CRO
GTIN/EAN/ISBN 9781544517803
Kategorier Bøker