Som hovedmarkedsføringsleder i din bedrift har du ansvaret for veksten og omdømmet til organisasjonen, men ofte opplever du at kontrollen er begrenset. Organisasjonen din jobber i avdelingssilot, hvor funksjonslederne fokuserer på egne løsninger og er fornøyde med å oppnå sine spesifikke KPI-er. For å oppnå den eksponentielle veksten som skaper uoppholdelig momentum, er det avgjørende at kundevendte avdelinger prioriterer kundens interesser over egne avdelingsmål. Du er kanskje ikke den eneste som ser dette problemet, men du er i en unik posisjon for å iverksette nødvendige endringer. I boken CMO to CRO, deler bransjeekspertene Brandi Starr, Mike Geller og Rolly Keenan sin innsikt i hvordan du kan plassere inntektene i sentrum av virksomheten, og gjøre hele teamets hovedmål til en sømløs kundeopplevelse. Du vil lære hvordan du kan skape konsistens ved å omorganisere bedriften, følge kundens behov, prioritere inntektene og bruke teknologi for kundeopplevelse (CX) effektivt.