Som en av de få som har bygget sitt eget selskap, tilhører du en eksklusiv gruppe av gründere, skapere og innovatører. Nå begynner utfordringen med å skille seg ut i mengden – og hvordan du gjør dette er avgjørende. Å bygge et merke og utvikle en bedrift kan være både kostbart og tidkrevende. Men du har en nøkkelressurs og en hemmelig strategi som vil skille deg ut, uansett bransje, produkt eller bedriftsstørrelse. Du har en historie, og denne historien er en av dine mest verdifulle eiendeler. I boken 'Founder Brand' avslører markedsføringsekspert Dave Gerhardt hvordan du kan bygge merket ditt ved å plassere deg selv som historier, hjertet og sjelen i virksomheten din. Dette er en praktisk veiledning som først viser deg hvordan du kan fortelle din historie, deretter hvordan du kan bruke denne historien som en del av markedsføringsstrategien din. Du vil lære hvordan sosiale medier kan være en bro mellom deg og kundene dine, hvilke plattformer som er relevante for din bedrift, og hvordan du kan måle resultater for å virkelig vurdere verdien av din innsats.