Ingen begeiser seg over kjedelige filmer, anonym kundeservice eller søvnige klasser. Verden er i ferd med å utvikle seg til en opplevelsesøkonomi, der folk i stadig større grad søker etter ekstraordinære opplevelser. Opplevelsdesignere, markedsførere, underholdningsprodusenter og detaljister har lenge jobbet for å møte dette behovet. Nå finnes det en vitenskapelig formel for konsekvent å skape ekstraordinære opplevelser. Data viser at de som benytter seg av denne formelen øker opplevelsenes innvirkning ti ganger. Å skape det ekstraordinære pleide å være svært vanskelig. I boken "Immersion" presenterer Dr. Paul J. Zak en ramme som gjør det mulig å forvandle nesten enhver situasjon fra ordinær til ekstraordinær. Basert på førti års nevrovitenskapelig forskning fra sitt laboratorium og utallige anvendelser for klienter, forklarer Zak hvorfor hjernen lengter etter det ekstraordinære. Klare instrukser og eksempler viser leserne nøyaktig hvordan man kan skape fantastiske opplevelser for kunder, potensielle kunder, medarbeidere, publikum og lærende. Enten det er i forretningsverden eller i undervisningssammenhenger, kan du lære hvordan du designer opplevelser som virkelig gjør inntrykk.