Som advokat har du sannsynligvis opplevd hvor krevende konkurransen kan være, ikke bare i rettssalen, men også på markedet. Nå er det ikke lenger tilstrekkelig å stole på suksess alene for å skille seg ut i dagens tette konkurranse. Du trenger en fordel, et digitalt markedsføringsekspert eller et byrå du kan stole på. Men å velge riktig kan være en utfordring, spesielt uten bransjekunnskap. I boken 'Law Firm SEO' deler Jason Hennessey sine velprøvde SEO-strategier som han har benyttet seg av i over 20 år, noe som har resultert i mer enn 500 millioner dollar i nye saker for sine klienter. Den digitale markedsføringsverdenen er kompleks, og det er lett å ansette feil samarbeidspartner, noe som kan koste både tid og penger. Jason forklarer hvordan han har 'reverse-engineered' Googles algoritmer ved hjelp av praktiske verktøy og teknikker, uten å måtte forholde seg til teknisk kompleksitet. Du trenger ikke å være en SEO-ekspert for å dra nytte av digital markedsføring. Enten du er jusstudent, en selvstendig praktiserende advokat, seniorpartner eller markedsføringsdirektør, vil denne boken vise deg hvordan du kan løfte firmaet ditt til neste nivå og øke inntektene.