I dagens komplekse markedsføringslandskap er det mer enn 99 prosent av det vi ser som blir filtrert bort av vårt nonkonforme sinn. Tradisjonell markedsføring fungerer ikke lenger som før, og for å nå ut til moderne forbrukere og påvirke kjøpsbeslutningene deres, må markedsførere og markedsforskere utnytte kraften i anvendt atferdpsykologi og atferdsøkonomi. Dette kan oppnås gjennom en metode kjent som Mindstate Marketing. I "Marketing to Mindstates" av Will Leach, grunnleggeren av The Mindstate Group, en ledende konsulent innen atferdsforskning og markedsføring, kaster forfatteren lys over dette skjulte filteret og hvordan man kan omgå det. Han introduserer leserne for midlertidige påvirkningsøyeblikk som han kaller mindstates. Gjennom sin Mindstate Behavioral Model veileder Leach deg i hvordan du kan utforme atferdsoptimalisert kommunikasjon som aktiverer disse mindstates og skaper ekte følelsesmessig engasjement. Med denne boken får forskere og markedsførere endelig en praktisk veiledning til hvordan man kan navigere i og dra nytte av disse psykologiske prinsippene.