Chris Dreyer startet ikke sin profesjonelle reise med mål om å etablere et av de mest suksessrike SEO-byråene i landet. Faktisk studerte han historie på universitetet og fikk sin første jobb som tilsynsvakt i et ungdomsfengsel, noe som heller ikke var en del av planen hans. Da han søkte på Google etter 'hvordan tjene penger på nettet', kom han over digitale markedsføringskurs, og oppdaget dermed sin sanne kall. Snart klarte han å få sine egne nettsider til å rangere som nummer én for søkeord som 'dobbel chin', 'farget betong' og 'acai-frukt'. Resten, som de sier, er historie. I dag er Rankings.io et ledende SEO-byrå for personskadeadvokater og havner år etter år på toppen av bransjerangeringer. Selskapet er ansett som et av de beste av en enkel grunn: Chris har funnet sin nisje. I sin bok 'Niching Up' deler Chris sin vei mot varig anerkjennelse og langsiktig lønnsomhet gjennom et fokusert og spesialisert markedsfokus. Han avkrefter mytene knyttet til valg av en spesifikk målgruppe og forteller sine egne historier om suksess gjennom å fokusere smalere.