Har du nettopp lansert ditt første produkt på Amazon – eller kanskje det er det andre eller tredje? Planlegger du å lansere et nytt produkt? Hvordan kan du være sikker på at det vil lykkes? Med muligheten for at det kunne feile, er det avgjørende å ha en strategi som kan forbedre sjansene for suksess. Å bygge en virksomhet på Amazon kan være overveldende, men i boken "Ride the Amazon Wave" deler Tomer Rabinovich essensielle hemmeligheter for å lykkes med salg på plattformen. Han legger et solid grunnlag med kapitler som fokuserer på selgerens tankesett, prosessen før lansering, og selve produktlanseringen. Videre går han inn på viktige emner som Pay Per Click (PPC), lagerstyring, og nøkkelindikatorer for ytelse (KPI-er). Gjennom boka presenterer Tomer avgjørende trinn for å ta virksomheten til neste nivå. Han viser deg hvordan du kan gå fra å være en Amazon-selger til å bli en ekte bedriftsleder, gir deg strategier for å selge din virksomhet, og guider deg i hvordan du kan utnytte det du har bygget opp for å følge drømmene dine. Tomers enkle tilnærming er forankret i hans egne erfaringer, fra å si opp jobben sin til å bli en av toppselgerne og konsulentene på Amazon. Er du klar til å ri på Amazon-bølgen? Da er det på tide å ta fatt på denne boken!