Lioncrest Publishing

The Seven Pillars of Customer Success

The Seven Pillars of Customer Success

Produktbeskrivelse

Som leder innen kundeopplevelse, hvem stoler du på for å oppnå suksess? Ditt felt er fortsatt i utvikling, men arbeidet ditt er en av de raskest voksende profesjonene globalt. Det finnes utallige bøker og blogger skrevet av fagfolk innen kundeopplevelse som deler sine erfaringer og strategier, men hvordan vet du hva som vil være effektivt i din spesifikke situasjon? Hvem kan gi deg den ekspertisen du kan stole på? Wayne McCulloch har over 25 års erfaring fra programvareindustrien, med fokus på opplæring, tilpasning og kundeopplevelse – alle essensielle elementer for å oppnå kunde suksess. Nå deler han sin kunnskap som Chief Customer Officer med ansvar for globale suksessfunksjoner. I boken 'The Seven Pillars of Customer Success' presenterer Wayne et tilpasningsdyktig rammeverk for å bygge en sterk organisasjon for kundeopplevelse. Fra handlinger i kundereisen til utviklingen av transformasjonsrådgivere, vil du få detaljerte eksempler på hvordan selskaper har implementert disse syv søylene i praksis. Dette er en guide for å skape en kultur for kunde suksess.

Prishistorikk

Lavest
201 KR
Høyest
210 KR
Gjennomsnitt
205 KR
Median
205 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Lioncrest Publishing
Navn The Seven Pillars of Customer Success
GTIN/EAN/ISBN 9781544516608
Kategorier Bøker