Lioncrest Publishing

The Seven Pillars of Customer Success

The Seven Pillars of Customer Success

Produktbeskrivelse

Som leder innen kundesuksess, hvilken innsikt stoler du på for å oppnå suksess? Ditt felt er fortsatt i utvikling, men samtidig er det en av de raskest voksende profesjonene i verden. Det finnes en mengde bøker og blogger skrevet av fagfolk innen kundesuksess som deler sine erfaringer og strategier, men hvordan kan du vite hva som vil fungere i din spesifikke situasjon? Hvem kan du stole på for ekspertise i feltet? Wayne McCulloch, med over 25 års erfaring innen programvareindustrien, har brukt mange år på opplæring, implementering og kundeopplevelse - de grunnleggende elementene for kundesuksess. Nå deler han sin omfattende kunnskap som Chief Customer Officer, der han leder globale funksjoner for kundesuksess. I "The Seven Pillars of Customer Success" presenterer Wayne et tilpasningsdyktig rammeverk for å bygge en robust organisasjon for kundesuksess. Fra handlinger i kundereisen til utvikling av transformasjonsrådgivere, får du innsikt i detaljerte eksempler på hvordan selskaper har testet disse syv søylene. Boken gir deg verktøyene som er nødvendige for å skape en kultur av kundesuksess.

Prishistorikk

Lavest
273 KR
Høyest
285 KR
Gjennomsnitt
279 KR
Median
279 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Lioncrest Publishing
Navn The Seven Pillars of Customer Success
GTIN/EAN/ISBN 9781544516615
Kategorier Bøker