Internet Marketing: How to Get a Website that Works for Your Business
Produktbeskrivelse
Hele 70 prosent av virksomhetene i Storbritannia har en nettside, men hele 90 prosent av disse nettstedene innfrir ikke forventningene til eierne og klarer ikke å tilby de tjenestene kundene søker. I boken "Internet Marketing: How to Get a Website that Works for Your Business" tar Nigel T. Packer for seg hvordan bedriftsledere og eiere kan navigere gjennom utfordringene ved å etablere en vellykket nettside. Packer gir innsikt i de viktigste prinsippene som nettsideeierne må følge for å kunne tilby kundene riktige tjenester og samtidig maksimere salget. For å oppnå dette må de: Definere hvilken type nettside som er nødvendig for deres spesifikke virksomhet. Forstå hva kundene ønsker fra nettsiden. An analysere problemer og mangler ved den eksisterende nettsiden. Velge riktige søkeord for å tiltrekke lønnsomme kunder. Sørge for at søkemotorer enkelt kan finne nettsiden og rangere den høyt. Sikre at nettsiden er brukervennlig og tilgjengelig for alle. Undersøke konkurrentenes nettsider. Finne de rette webutviklerne og kommunisere effektivt med dem. Teste nettsiden grundig før den lanseres. Gjennomrette prosjektet fra start til slutt, gir denne boken verdifull veiledning for alle som ønsker å lykkes med sine digitale tilstedeværelser.