I "Delivering Happiness" deler Zappos' administrerende direktør Tony Hsieh sine unike erfaringer og innsikter fra både forretningsverdenen og livet generelt. Boken fremhever en rekke banebrytende tilnærminger som har gjort Zappos til en bemerkelsesverdig suksess med over milliarder i salg hvert år. Hsieh beskriver hvordan man kan ansette nyansatte med et insentiv på $2000 for å si opp, og hvordan god kundeservice skal være et felles ansvar i hele selskapet, ikke bare et enkelt avdeling. Han legger vekt på at bedriftskultur må være den øverste prioriteten og at forskning på lykke kan brukes til å utvikle en vellykket forretningsstrategi. I tillegg oppfordrer han bedrifter til å hjelpe ansatte med å vokse både personlig og profesjonelt, alt mens de har som mål å gjøre verden til et bedre sted. Hsieh tar oss med på en reise fra hans tid som entreprenør med en markormfarming til å starte en pizza-restaurant, og videre til suksessene med LinkExchange og Zappos. "Delivering Happiness" er en spennende og jordnær beretning som viser hvordan en annerledes tilnærming kan føre til både velstand og lykke.