LITTLE, BROWN & COMPANY

How To Grow When Markets Don't

How To Grow When Markets Don't

Produktbeskrivelse

I en verden preget av metning av produkter og markedskollaps, er det fortsatt mulig for selskaper å oppnå tosifret vekst. Ja, det er faktisk så enkelt som det høres ut! Tradisjonelle selskaper finner nye profittkilder gjennom 'etterspørsel-innovasjon'. De tenker ikke bare på produktene sine, men utforsker også mulighetene rundt seg, og oppdager spennende nye vekstmuligheter. Boken er fylt med case-studier som viser hvordan man kan avdekke selskapets skjulte ressurser som umiddelbart kan forbedre bunnlinjen. Gjennom dette verktøyet får ledere nødvendige innsikter for å holde selskapet vitalt, selv i møte med utfordrende økonomiske tider.

Prishistorikk

Lavest
296 KR
Høyest
309 KR
Gjennomsnitt
303 KR
Median
303 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke LITTLE, BROWN & COMPANY
Navn How To Grow When Markets Don't
GTIN/EAN/ISBN 9780446692700
Kategorier Bøker