I 'You Can Do Anything' av George Anders utforskes den overraskende sannheten bak suksessen til teknologiselskaper som Uber og Etsy. I motsetning til hva man skulle tro, er det ikke skjulte bunker med superdatamaskiner eller ensomme teknikere i bakgrunnen. Faktisk viser Anders at de ledende aktørene innen såkalte 'tech'-firmaer ofte har dype røtter i humaniora, som historie, sosiologi og engelsk. Dette uvanlige utgangspunktet har aktivert en kreativitet og forståelse for menneskelig interaksjon som mange tradisjonelle forretningsutdannede bare kan misunne. Gjennom en kombinasjon av grundig journalistikk, akademisk forskning og nær kontakt med viktige personligheter innen teknologi og forretning, leverer Anders en innsiktsfull analyse av hvordan menneskelige forbindelser og interaksjoner er helt sentrale i den moderne teknologiske revolusjonen. Hans ærend er klart: han ønsker å avdekke hvordan disse dynamikkene skaper nye muligheter i en verden hvor maskiner stadig spiller en mer dominerende rolle.