I en tid hvor mange teknologiselskaper sliter med å få markedsføringen riktig, gir "Loved" av Martina Lauchengco en dyp innsikt i hvordan man kan mestre produktmarkedsføring. Som en del av den populære SVPG-serien, belyser denne boken suksesshistoriene fra ledende selskaper som Apple, Netflix, Microsoft og Salesforce og viser hvordan deres vellykkede strategier kan implementeres for å revolusjonere produktmarkedsføringen i ditt eget selskap. Selv de beste produktene kan mislykkes i markedet, ofte fordi de mangler en sterk markedsføringsstrategi. Utrolig nok viser forskning at god produktmarkedsføring kan være forskjellen mellom "også-ran" produkter og markedsledere. Dessverre er produktmarkedsføring ofte misforstått. Det omfatter ikke bare segmentering av kunder, posisjonering av produktet og støtte til salgsteam, men virkelig stor produktmarkedsføring gjør så mye mer. Den bestemmer den beste måten å lansere produktet på, former hva verden tenker om produktet ditt og kategorien det tilhører, og inspirerer andre til å fortelle historien om produktet ditt. "Loved" gir en grundig forklaring av disse grunnleggende prinsippene og mer.