Utforsk essensen av produktmarkedsføring og dens betydning for de nyeste oppstartene og innovative teknologiselskapene med "The Compact Guide To Tech Product Marketing" av Efrat Shalem. Shalem er en innflytelsesrik entreprenør og spesialist innen markedsføring og produktledelse med over ti års erfaring fra høyteknologisk sektor. I denne guiden får du innsikt fra hennes profesjonelle reise, lærer deg bransjens hemmeligheter og utstyrer deg med banebrytende verktøy. Boken er perfekt for markedsførere av teknologiprodukter, forretningsledere og entreprenører på alle nivåer, og den forenkler essensielle konsepter innen produktmarkedsføring, optimaliserer arbeidsflyt og forbedrer samarbeid i teamet. Dykk inn i ansvarsområder, beste praksiser og løsninger på vanlige utfordringer. Undersøk nyansene og forskjellene mellom B2C og B2B produktmarkedsføring innen teknologi, studer nødvendige kvalifikasjoner og ansettelsesprosesser, og tilegne deg viktige innsikter for selvsikker kommunikasjon. Boken er spekket med virkelige eksempler, strategier samt nøye utarbeidede maler og infografikker for produktmarkedsførere.