Maison Margiela

Replica Coffee Break EdT 100 ml

Replica Coffee Break EdT 100 ml

Produktbeskrivelse

Music Festival er en jordlig, trepreget duft som fremkaller den hypnotiske dagdrømmen om Woodstock på en solfylt sommerdag, hvor den utstråler rike og berusende noter av cannabis, røykelse og lærakkord. Liggende i et frodig landskap av grønne planter og blomsterknopper kjenner du at duften av solskinn og en rød eple-akkord tar over sansene. Vibrasjonen fra lyder og dunkende melodier tar deg dypere inn i roen mens en spirituell bølge av tobakk og røkelse skjerper sansene og frigjør sinnet. Dagen går over i kveld, mens duften av sedertre og lær bølger inn over deg gjennom kveldbrisen og gir deg en følelse av nirvana. Music Festival er en distinktiv varm treduft som vekker solfylte og behagelige følelser. Denne kraftige Eau de Toilette-duften er en del av REPLICA Memories Collection — en familie av dufter designet for å hente frem personlige minner. DUFTFAMILIE / DUFTTYPE Varm og krydret / Trepreget krydder NOTER Bunnote: Lærakkord, sedertreessens fra Virginia, sypressessens Hjertenote: Patsjuliessens, tobakkakkord fra Balkan, røkelsesakkord Topp: Cannabisakkord, fiolblad absolute, rød epleakkord Anbefalt bruk: -Duften blir forsterket av din egen kroppsvarme. Påfør i knehasene og albuene for en holdbar, sterkere duft. -Unngå å gni eller klappe huden tørr etter påføring. Dette bryter ned duften og gjør at den forsvinner raskere. -Hvis du foretrekker å ta parfyme på håndleddet, bør du huske å ta på igjen etter håndvask, siden dette pleier å fjerne duften. -Bytt ut parfymen etter 12 måneder. Parfymeprodukter som er over ett år gamle mister sin opprinnelige duft. Eau de Toilette eller Eau de Parfum?: Forskjellen ligger i mengde parfymeolje. Mens EDT inneholder 5 til 9 prosent, inneholder EDP vanligvis mellom 8 og 14 prosent parfymeolje. EDP sitter derfor lengre og lukter mer intenst. Om merket Det parisiske motehuset Maison Margiela ble grunnlagt i 1988 av den belgiske designeren Martin Margiela. Huset står i skjæringspunktet mellom mote og design og presenterer haute couture- og ready-to-wear-kolleksjoner, i tillegg til lærvarer, sko, tilbehør og parfymer. I 1994 lanserte Maison Martin Margiela REPLICA, en ny sesongbasert linje. Kolleksjonen representerer en interesse for svært funksjonelle og følelsesladde klesplagg og tilbehør, omhyggelig reprodusert for å beholde plaggets opprinnelige karakter. Maison Martin Margiela bygget videre på konseptet ved introduksjonen av REPLICA-dufter som fremkaller dufter som skjuler seg dypt i minnene våre. Andre ting verdt å vite: Silhuetten til REPLICA-flaskene er inspirert av gamle flasker brukt på apotek, og sikrer dermed at det er lett å gjenkjenne kolleksjonen. Hver flaske er påført en etikett i 100 % bomull, med påtrykt tekst i svart blekk, som minner om etikettene benyttet i klær og tilbehør i REPLICA-couture-kolleksjonen. De unike pumpene er pakket inn i et tau for å symbolisere den autentiske reproduksjonen av den originale REPLICA couture-linjen. Den samme typen etiketter benyttes også på emballasjen til hver av duftene. Hver etikett er knyttet til et polaroid-bilde som viser et flyktig øyeblikk fotografert i dempede farger og mykt lys: en poetisk hentydning til historien bak hver enkelt av duftene.

Prishistorikk

Lavest
1350 KR
Høyest
1800 KR
Gjennomsnitt
1575 KR
Median
1600 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Maison Margiela
Navn Replica Coffee Break EdT 100 ml
GTIN/EAN/ISBN 3614272661240
Kategorier Parfyme for han og henne