Kunstformen for selvmarkedsføring har aldri vært mer avgjørende. Den bestselgende forfatteren Rainer Zitelmann utforsker hvordan 12 av de mest vellykkede selvpromotørene gjennom tidene har oppnådd sin bemerkelsesverdige berømmelse. Boken presenterer kjendiser fra ulike sektorer, inkludert politikk, sport, mote, underholdning og vitenskap. Hver av disse personene har sin egen tilnærming og unike erfaringer, som gir verdifulle lærdommer for alle som ønsker å bygge sin egen suksessfulle personlige merkevare. "Boken kombinerer grundig analyse med underholdende mini-biografier og praktiske innsikter med sladder... Selv de som ikke ønsker å stå på den største scenen, vil finne det interessant å lese om hvordan andre har gjort det," skriver OK! Magazine (Tyskland). Boken presenterer tolv helt forskjellige kjendiser som har mer til felles enn de kanskje selv ville trodd. Disse velkjente personlighetene fungerer som modeller og inspirasjon for enhver som ønsker å lære seg markedsføringens triks for å komme videre i livet.