Management Impact Publishing

Good Talk: How to Design Conversations That Matter

Good Talk: How to Design Conversations That Matter

Produktbeskrivelse

Lederskap handler om kunsten å utforme transformative samtaler. Behovet for reell endring er større enn noensinne, og denne endringen kan ikke skje gjennom makt, påbud eller overtalelse. Fremtiden vil bli bygget gjennom samtale, og boken 'Good Talk' viser deg hvordan. Denne boken gir en trinn-for-trinn tilnærming for å skape endring i både personlige og profesjonelle samtaler. Med en rekke verktøy og interaktive komponenter, fungerer 'Good Talk' som en håndbok for å navigere i de samtalene som virkelig betyr noe. Innholdet inkluderer: * Hvordan se strukturen i samtaler. Livet er bygget opp én rotete og uforutsigbar samtale av gangen. Selv om samtaler kan virke vanskelige å holde oversikt over, med sine bølger av dialog og stille pauser, har de alle en underliggende struktur. Det første steget mot å endre samtalene dine er å forstå hva som skjer mellom stillheten. * Hva er ditt samtale-operativsystem? Hvem blir invitert til samtalen? Hvem snakker først? Hvor finner samtalen sted? Hva skjer hvis noen gjør en feil? 'Good Talk' gir deg verktøyene du trenger for å håndtere disse spørsmålene og skape meningsfulle samtaler.

Prishistorikk

Lavest
277 KR
Høyest
301 KR
Gjennomsnitt
288 KR
Median
282 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Management Impact Publishing
Navn Good Talk: How to Design Conversations That Matter
GTIN/EAN/ISBN 9789462763562
Kategorier Bøker