Managing Innovation av Joe (The Management School Imperial College of Science Technology and Medicine University of London) Tidd, John R. (University
Produktbeskrivelse
I sin sjette utgave har 'Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change' blitt en sentral ressurs for både master- og bachelorstudenter som ønsker å utvikle de nødvendige ferdighetene og kunnskapen for å effektivt håndtere innovasjon, teknologi og utvikling av nye produkter. Denne bestselgende boken er nå oppdatert med ny forskning, metoder og konsepter, samtidig som den beholder sin helhetlige tilnærming til emnet. Boken tilbyr en integrert og evidensbasert metodikk for innovasjonsledelse, støttet av den nyeste akademiske forskningen og forfatternes omfattende praktiske erfaring fra virkeligheten. Studentene får tilgang til et imponerende utvalg læringsverktøy, inkludert mange casestudier, illustrative eksempler, diskusjonsspørsmål samt sentral informasjon i egne bokser, som bidrar til å utforske innovasjonsprosessen og dens relasjon til markedene, teknologiene og organisasjonen. 'Research Notes' undersøker de nyeste bevisene og emnene innen feltet.