Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus, Lars E. Olsen

Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus, Lars E. Olsen

Produktbeskrivelse

Boken 'Markedsføring på 1-2-3' gir en grundig introduksjon til markedsføringsfaget. Den tar sikte på å gi leseren en helhetlig forståelse av dette omfattende fagområdet, ved å belyse de mest sentrale teoriene, modellene og problemstillingene innen markedsføring. Dette verket er ideelt for studenter som ønsker å repetere og forberede seg til eksamener, men også for alle som er nysgjerrige på å utforske de varierte aspektene ved markedsføring. Med klargjørende innsikt og lettfattelig framstilling tilbyr boken en nyttig ressurs for alle som vil øke sin kunnskap om dette spennende området.

Prishistorikk

Lavest
250 KR
Høyest
269 KR
Gjennomsnitt
261 KR
Median
269 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus, Lars E. Olsen
GTIN/EAN/ISBN 9788202738433
Kategorier Bøker