Marketing 6.0 av Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Produktbeskrivelse
Gjenoppdag grunnlaget for markedsføring med fokus på metamarkedsføring fra bransjens beste. I 'Marketing 6.0' forklarer den anerkjente promotøren av de 'Fire P-ene innen markedsføring', Philip Kotler, hvordan markedsførere kan bruke teknologi for å møte kundenes behov og skape forandring i verden. I en ny tidsalder for metamarkedsføring gir denne boken markedsførere verktøy for å integrere utviklingen av teknologi og forretningsmodeller med de dramatiske endringene i forbrukeratferd som har skjedd det siste tiåret. Leserne vil få innsikt i: * Byggeklossene i metamarkedsføring * Generasjon Z og Generasjon Alpha samt teknologi de bruker daglig * Hvordan utnytte metaverser og utvidet virkelighet * Mulige hindringer og løsninger for å skape en mer interaktiv og oppslukende opplevelse. Markedsføring har utviklet seg for å møte globale utfordringer og endrede kunders forventninger. Å integrere bærekraftstemaer og ny teknologi for kundekontakt er avgjørende for virksomheters suksess.