Marketing Automation For Dummies av Mathew Sweezey
Produktbeskrivelse
Øk effektiviteten til markedsføringskampanjene dine med markedsføringsautomatisering. Teknologien for markedsføringsautomatisering har vist seg å betydelig forbedre konverteringen av leads og gjennomsnittlige avtalesummer, samtidig som den styrker prognoser og kundesegmentering. Som en del av CRM-systemer, fokuserer den på å definere, planlegge, segmentere og spore markedsføringskampanjer. Denne brukervennlige boken avmystifiserer markedsføringsautomatisering ved å presentere informasjon i klare og forståelige termer, og hjelper deg med å utnytte verktøyene og håndtere prosessene som muliggjør en sømløs integrering med ditt CRM-program. Lær å etablere en kjøperprofil, vurdere behovene dine, velge de riktige verktøyene, lage en lead scoring-modell og mye mer. * Markedsføringsautomatisering er et nygenerasjons CRM-relatert verktøy for å øke konverteringer av leads og forbedre prognoser samt kundesegmentering. * Boken gir en lettfattelig introduksjon til verktøyene og teknologiene, som hjelper deg med å evaluere dine nåværende prosesser, velge passende verktøy og følge beste praksis for å implementere disse effektivt.