Marketing av Kevin Mellet

Marketing av Kevin Mellet

Produktbeskrivelse

Markedsføring omfatter et bredt spekter av yrker, aktiviteter og verktøy, og spiller en stadig viktigere rolle i livene våre. Men hva er egentlig markedsføring, og hvordan har den kommet til å få slik betydning? Hvem er markedsføringsprofesjonelle, hva gjør de, og hvilken innvirkning har de på økonomien og samfunnet? I løpet av de siste førti årene har sosiologer utforsket markedsføring og analysert praksisene, teknikkene og konsekvensene, noe som har resultert i en imponerende mengde kunnskap om markedsføringens natur og dens innvirkning. I denne boken gir Mellet en konsis oversikt over disse bidragene, samt en innføring i de viktigste sosiologiske konseptene som er nødvendige for å forstå markedsføring, slik som forbruk, marked, organisasjon og kultur. Han presenterer markedsføring ikke bare som en samling teknikker, men som en allestedsnærværende sosial aktivitet som utføres av ulike aktører i spesifikke kontekster, ifølge bestemte regler og perspektiver. Mellet avdekker markedsføringsaktiviteter og viser hvem markedsførerene er.

Prishistorikk

Lavest
227 KR
Høyest
237 KR
Gjennomsnitt
229 KR
Median
227 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Marketing av Kevin Mellet
GTIN/EAN/ISBN 9781509565696
Kategorier Bøker