Marketing av Nick Ellis, James Fitchett, Matthew Higgins, Gavin Jack, Ming Lim, Michael Saren, Mark Tadajewski

Marketing av Nick Ellis, James Fitchett, Matthew Higgins, Gavin Jack, Ming Lim, Michael Saren, Mark Tadajewski

Produktbeskrivelse

Boken 'Marketing: A Critical Textbook', skrevet av et team av anerkjente eksperter innen markedsføring, tilbyr en unik introduksjon og oversikt over kritiske tilnærminger til emnet. Denne teksten er ideelt tilpasset avancerte studenter av markedsføring og benytter eksempler og 'virkelige' casestudier for å illustrere og diskutere viktige alternative og kritiske perspektiver. Dette gir studentene muligheten til å stille konstruktive spørsmål ved de tradisjonelle antakelsene, begrepene og modellene de allerede er kjent med. Boken: - Forklarer og debatterer sentrale konsepter på en klar, forståelig og presis måte. - Gir praktiske og innovative demonstrasjoner av abstrakte og vanskelige konsepter gjennom klasseromsøvelser, både individuelle og i grupper. - Inkluderer en ordliste med kritiske markedsføringsbegreper. - Tilbyr tilleggsressurser på det tilknyttede nettstedet, inkludert en fullstendig instruktørhåndbok og gratis tilgang til fulltekst artikler i fagfellevurderte tidsskrifter for studenter.

Prishistorikk

Lavest
689 KR
Høyest
800 KR
Gjennomsnitt
757 KR
Median
760 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Marketing av Nick Ellis, James Fitchett, Matthew Higgins, Gavin Jack, Ming Lim, Michael Saren, Mark Tadajewski
GTIN/EAN/ISBN 9781848608788
Kategorier Bøker