Marketing av Paul Baines, Sara Rosengren, Paolo Antonetti
Produktbeskrivelse
Hvordan støtter Google organisasjoner i overgangen til digital markedsføring? Hvordan påvirker International Food Waste Coalition bærekraftig atferd? Hvordan tilpasset en produsent av thailandsk urteteethpaste sin markedsføringsstrategi for å opprettholde salget under COVID-19? I "Marketing" får leseren svar på disse spørsmålene og mange flere, og boken gir studentene de nødvendige ferdighetene for å engasjere seg i markedsføring på tvers av alle samfunnsområder. Basert på grundig forskning, presenterer denne viktige teksten en omfattende guide til markedsføringens suksess og utforsker aktuelle temaer som bærekraft og digital transformasjon. Med et bredere utvalg eksempler enn noensinne, samt innsikt fra bransjeeksperter og markedsinnsikt, gir boken leserne et unikt innblikk i de fascinerende verdenene til markedsføringsprofesjonelle. Personer fra Arch Creative, Klarna, eDreams Odigeo og Watson Farley & Williams er bare noen av de som deler sine erfaringer.