Marketing Channel Strategy av Robert W. Palmatier, Eugene Sivadas, Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary

Marketing Channel Strategy av Robert W. Palmatier, Eugene Sivadas, Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary

Produktbeskrivelse

Boken 'Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach' er en banebrytende utgivelse som introduserer en helt ny og oppdatert tilnærming til kanalmarkedsføring. Palmatier og Sivadas har revidert denne klassiske teksten for å tilpasse seg dagens markedsføringsrealiteter. De presenterer en modell som viser studenter hvordan de kan engasjere kunder på tvers av flere markedsføringskanaler, både parallelt og sømløst. Det som skiller omnikanalstrategien fra multikanalstrategien, er anerkjennelsen av at kunder ikke bare får tilgang til varer og tjenester på ulike måter, men også ofte gjør dette samtidig; de sammenligner priser på ulike nettsteder og bytter enkelt mellom mobile enheter og stasjonære datamaskiner. Med et solid teoretisk fundament, som leserne forventer, inkluderer boken også mange praktiske øvelser og anvendelser som hjelper studenter å forstå hvordan de kan utvikle og implementere omnikanalstrategier i praksis. Denne boken er uunnværlig for avanserte bachelor- og masterstudenter innen markedsføringskanaler, distribusjonskanaler og B2B-markedsføring.

Prishistorikk

Lavest
675 KR
Høyest
704 KR
Gjennomsnitt
688 KR
Median
690 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Marketing Channel Strategy av Robert W. Palmatier, Eugene Sivadas, Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary
GTIN/EAN/ISBN 9780367821234
Kategorier Bøker