Marketing Fashion Third Edition av Harriet Posner

Marketing Fashion Third Edition av Harriet Posner

Produktbeskrivelse

Marketing Fashion er en praktisk guide som dekker de grunnleggende prinsippene innen markedsføring, merkevarebygging og promotering. Boken tar for seg prosessen fra å lage en kundeprofil til å utvikle en sterk merkeidentitet. Den forklarer viktige konsepter og viser hvordan disse anvendes innen den globale mote- og detaljhandelsbransjen, fra haute couture til massemarkedet. I denne tredje utgaven har forfatteren oppdatert eksemplene fra et bredt spekter av mote, tekstiler og detaljhandel, med økt fokus på sosiale medier samt digitale og nye teknologier, inkludert mote i metaverset. Den reviderte teksten har også et sterkere fokus på bærekraftsspørsmål og adresserer nylige forstyrrelser i tradisjonelle markedsføringsmodeller, som degrowth. I tillegg er det inkludert flere eksempler på globale motefestivaller og merkevaresamarbeid. Boken vil være til stor interesse for studenter på bachelor- eller grunnivå, i tillegg til de som vurderer en karriere innen moteindustrien. Kapitlene omfatter temaer som markedsføringsteori, mote-markedet, forskning og planlegging, samt forståelse av kunden.

Prishistorikk

Lavest
463 KR
Høyest
520 KR
Gjennomsnitt
490 KR
Median
489 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Marketing Fashion Third Edition av Harriet Posner
GTIN/EAN/ISBN 9781529420326
Kategorier Bøker