Vi vet hvor ivrig du er etter å lære praktiske ferdigheter på arbeidsplassen mens du studerer, slik at du blir 'jobbklar' etter endt utdanning. Innen markedsføring er en av de mest praktiske tingene du kan lære, hvordan du lager en solid markedsføringsplan. Denne boken guider deg på en konsis måte gjennom prosessen med markedsføringsplanlegging fra start til slutt. Den bygger på eksempler fra både store merkevarer som Ikea og Krispy Kreme, samt digitale oppstartsbedrifter som Starling Bank. Boken inkluderer en kontinuerlig case-studie om en liten tjenestebedrift som deler opp markedsføringsplanen i lettfattelige deler. En dedikert kapittel er viet konseptene innen markedsføringsstrategi for å hjelpe deg å forstå hvordan de relaterer seg til markedet, bedriften eller beslutningsfaktorene. Gjennom selvtestspørsmål og scenarioer med oppgaver, legges det til rette for en aktiv læringsopplevelse. Med en praktisk tilnærming som følger en trinn-for-trinn-metodikk, samt inkludering av aktiviteter og scenarioer, er denne boken skrevet på en enkel måte, men samtidig forankret i akademisk markedsføringsstrategi. Den vil hjelpe deg med å utvikle dine ferdigheter.