Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition av Naresh Malhotra

Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition av Naresh Malhotra

Produktbeskrivelse

Denne boken, "Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition", er perfekt for både undergraduate- og graduatekurs i markedsundersøkelser. Med en praktisk, selvbetjent tilnærming, belyser boken samspillet mellom beslutninger innen markedsundersøkelser og markedsføringsledelse. Den presenterer en anvendelig sekstrinnsramme for gjennomføring av markedsundersøkelser og benytter eksempler fra en rekke markedsføringsbedrifter for å fremheve både kvalitative og kvantitative forskningsmetoder. I den 7. utgaven blir leseren møtt med oppdatert og relevant materiale som er tilpasset brukerens behov. Boken gir også en grundig veiledning i bruken av SPSS og SAS-programmer, slik at studenter som studerer markedsundersøkelser får omfattende støtte innen dette feltet.

Prishistorikk

Lavest
1029 KR
Høyest
1141 KR
Gjennomsnitt
1090 KR
Median
1099 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition av Naresh Malhotra
GTIN/EAN/ISBN 9781292265636
Kategorier Bøker