Marketing Research av Riccardo Benzo, Chahid Fourali, Marwa Gad Mohsen

Marketing Research av Riccardo Benzo, Chahid Fourali, Marwa Gad Mohsen

Produktbeskrivelse

Boken 'Marketing Research' gir en grundig innføring i de essensielle prinsippene og ferdighetene som inngår i hvert steg av markedsundersøkelsesprosessen. Forfatterne tilbyr målrettede og praktiske løsninger på en rekke utfordringer, samt de verktøyene leserne trenger for å unngå vanlige fallgruver ved utforming av forskningsprosjekter. Kapitlene er strukturert i kjerneområder som systematisk fører leseren gjennom prosessen, fra planlegging og etablering av forskning, til gjennomføring av både kvalitative og kvantitative metoder, og avslutningsvis oppsummering og rapportering av forskningen. For å støtte studentene i arbeidet med prosjektene sine, inneholder hvert kapittel en rekke læringsfunksjoner, slik som: * Casestudier og internasjonale eksempler fra virkeligheten * Etiske bokser – som belyser etiske konsekvenser knyttet til forskningsprosjekter * Avanserte bokser – som peker på mer utfordrende temaer studentene kan vende tilbake til etter å ha mestret grunnleggende konsepter * Aktivitetbokser – som oppfordrer studentene til å forstå hvordan det de har lært anvendes i praksis.

Prishistorikk

Lavest
719 KR
Høyest
843 KR
Gjennomsnitt
790 KR
Median
800 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Marketing Research av Riccardo Benzo, Chahid Fourali, Marwa Gad Mohsen
GTIN/EAN/ISBN 9781446294369
Kategorier Bøker