MCFARLAND & CO INC

Black Social Dance in Television Advertising

Black Social Dance in Television Advertising

Produktbeskrivelse

Denne boken utforsker hvordan dans har påvirket forbrukere, noe som lenge har vært anerkjent av annonsører. "Black Social Dance in Television Advertising" undersøker bruken av svart sosialdans i fjernsynsreklamer, fra 1950-tallet og frem til 2010-tallet i USA. Gjennom et omfattende perspektiv viser forfatteren hvordan dans tilfører verdi til merker og former forbrukeropplevelser. Boken er tverrfaglig og trekker på antropologiske, fenomenologiske og kulturteoretiske tilnærminger, og gir en teori om dans for en kultur som gjentatte ganger har benyttet seg av afroamerikanske kunstformer for å markedsføre produkter.

Prishistorikk

Lavest
344 KR
Høyest
359 KR
Gjennomsnitt
352 KR
Median
352 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MCFARLAND & CO INC
Navn Black Social Dance in Television Advertising
GTIN/EAN/ISBN 9780786459445
Kategorier Bøker