MCFARLAND & CO INC

Sports Sponsorship

Sports Sponsorship

Produktbeskrivelse

Boken 'Sports Sponsorship' gir en omfattende innsikt i hvordan sponsing av sport fungerer. Den dekker essensielle aspekter som kostnader, målsetting, evaluering og valg av sponsorobjekter, samt hvordan aktivere en sponsoravtale for å skape en sterk merkevareassosiasjon. Videre belyser boka mulighetene innen PR og hvordan sponsorsamarbeid kan påvirke merkevarens image. I en verden der teknologi gjør det stadig vanskeligere å nå ut til publikum, fremstår sponsorsamarbeid som en verdifull strategi for å oppnå merkevareeksponering og styrke forbindelsen mellom merkevaren og forbrukeren. Med et globalt sponsorkostnad som overstiger 48 milliarder dollar, er det åpenbart at mange selskaper anser dette som en viktig kommunikasjonsstrategi innen markedsføring.

Prishistorikk

Lavest
449 KR
Høyest
468 KR
Gjennomsnitt
459 KR
Median
458 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MCFARLAND & CO INC
Navn Sports Sponsorship
GTIN/EAN/ISBN 9780786474318
Kategorier Bøker