McGraw-Hill Education

Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money)

Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money)

Produktbeskrivelse

I "Content Inc., andre utgave" presenterer Joe Pulizzi, en av de mest fremtredende ekspertene innen innholdsmarkedsføring, en omfattende veiledning for å bygge en solid liten bedrift ved å etablere en lojal publikum før du begynner å selge produkter eller tjenester. Denne boka gir leseren innsiktene til å navigere en lavrisiko og mer effektiv måte til suksess, ved å endre prosessen som ofte fører til fiasko. Du vil lære hvordan du utvikler verdifullt innhold, bygger et publikum rundt dette innholdet, og deretter skaper et produkt tilpasset dette publikummet. "Content Inc." tar deg steg for steg gjennom hele prosessen, og viser deg hvordan du kan: * Velge et markedsførbart innholdsemne * Identifisere områder hvor det er lite eller ingen konkurranse * Bestemme hvilken kanal som er best for distribusjon av innhold * Bygge langsiktig kundelojalitet * Tjene penger på ditt produkt eller tjeneste * Utvide innholdet ditt til flere kanaler * Selge innholdseiendelen din eller skalere den til en stor bedrift Den oppdaterte utgaven inkluderer nye og forbedrede dekning av plattformer som TikTok, SnapChat og Instagram, samt et nytt avsnitt som diskuterer...

Prishistorikk

Lavest
294 KR
Høyest
329 KR
Gjennomsnitt
305 KR
Median
300 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke McGraw-Hill Education
Navn Content Inc., Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful (With Little to No Money)
GTIN/EAN/ISBN 9781264257546
Kategorier Bøker