Crucial Influence, Third Edition: Leadership Skills to Create Lasting Behavior Change
Produktbeskrivelse
Den selgende guiden fra New York Times til å lede positive endringer i enhver organisasjon er nå oppdatert med kritiske innsikter, forskning og case-studier. De verdenskjente ledersekspertene som står bak den klassiske boken 'Crucial Conversations', har fullstendig oppdatert sin bestselger 'Crucial Influence' (opprinnelig publisert som 'Influencer'). Boken avdekker at færre enn én av åtte tiltak for atferdsendring lykkes, og at de fleste ender opp med å skape sløsing av ressurser og kynisme på tvers av organisasjonen. Løsningen på dette problemet er ikke enkel, men den er lettfattelig. Den handler om strategisk anvendelse av innflytelse – systematiske og bevisste handlinger for å hjelpe mennesker med å forbedre resultater ved å endre atferd; en praksis som de fleste ledere ennå ikke har fullt ut forstått eller omfavnet. 'Crucial Influence' veileder deg gjennom prosessen med å identifisere de personlige, sosiale og strukturelle faktorene som påvirker både motivasjon og evne, og viser hvordan man kan engasjere disse faktorene for målrettet endring.