Dealing with People You Can't Stand, Fourth Edition: How to Bring Out the Best in People at Their Worst
Produktbeskrivelse
Denne klassiske veilederen, "Dealing with People You Can't Stand, Fourth Edition", gir deg verktøyene for å få det beste ut av mennesker selv når de oppfører seg på sitt absolutt dårligste. I en tid der nye teknologier, økt bruk av sosiale medier og den utbredte hjemmearbeidspraksisen har ført til mer polariserte arbeidsplasser og brudd på sosiale normer, opplever mange av oss en økning i uhøflig oppførsel. Det virker som om antallet mennesker vi har vanskelig for å takle bare vokser, og ofte ender vi opp med å enten skrike til hverandre eller kutte all kommunikasjon. Denne bestselgeren har vært en uvurderlig ressurs for å håndtere utfordrende situasjoner i nesten tre tiår, og den nye utgaven er fullstendig oppdatert for å møte moderne utfordringer. I boken lærer du kunsten å komme overens og få arbeid gjort, selv med personer som har en bemerkelsesverdig evne til å sabotere, avspore og hindre deg i å nå dine mål, behov og ønsker. Nye kapitler tar for seg temaer som narsissisme, polarisering, fjernarbeid, møter og videokommunikasjon, og gir innsiktsfulle strategier for å navigere i dagens mer kompliserte samspill.