McGraw-Hill Education

Epic Content Marketing, Second Edition: Break through the Clutter with a Different Story, Get the Most Out of Your Content, and Build a Community in

Epic Content Marketing, Second Edition: Break through the Clutter with a Different Story, Get the Most Out of Your Content, and Build a Community in

Produktbeskrivelse

Fra "innholdmarkedsføringens gudfar" kommer denne helt nye, reviderte og utvidede utgaven som bringer markedsførere á jour med de nyeste metodene og verktøyene innen innholdmarkedsføring, inkludert Web3. Da Epic Content Marketing først ble utgitt for åtte år siden, var innholdmarkedsføring i sin spede begynnelse i markedsføringsverdenen. I dag utgjør denne tilnærmingen, som spenner fra blogging til YouTube-videoer og sosiale medier, kjernen i de fleste organisasjoners markedsføringsplaner. Denne reviderte og oppdaterte utgaven guider deg gjennom prosessen med å utvikle historier som både informerer og underholder, og samtidig motiverer kunder til handling, uten å direkte gi dem beskjed om hva de skal gjøre. I tillegg til å dekke alle de viktige sosiale medieplattformene som har oppstått de siste åtte årene, introduserer den også "skaperøkonomien" og viser hvordan du kan oppdatere eksisterende innhold og lage nytt innhold som presterer strategisk. Oppdateringer inkluderer: * Nye innholdsmodeller, strukturer og muligheter * Innholdsområder og entreprenørskap.

Prishistorikk

Lavest
294 KR
Høyest
306 KR
Gjennomsnitt
300 KR
Median
300 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke McGraw-Hill Education
Navn Epic Content Marketing, Second Edition: Break through the Clutter with a Different Story, Get the Most Out of Your Content, and Build a Community in
GTIN/EAN/ISBN 9781264774456
Kategorier Bøker