Internett har revolusjonert måten kundene handler på, og dette gjelder også for deg som selger. "CustomerCentric Selling, Second Edition" er en anerkjent metodikk for å håndtere forholdet mellom kjøper og selger, som gir deg verktøyene til å utjevne konkurransen og nå ut til kunder når de er klare til å kjøpe. I en verden der konkurransen bare er et museklikk unna, er det avgjørende at din virksomhet og de ansatte er "kundefokuserte"; klare til å identifisere og tilfredsstille kundenes behov. Tradisjonelle salgsmetoder har lenge vært basert på overbevisning og manipulering av kjøpere. I dag ønsker ikke kundene å bli solgt til på denne måten. "CustomerCentric Selling" gir deg ekspertise innen de åtte viktige aspektene ved kommunikasjon med moderne kunder for å oppnå best mulige resultater: Å ha samtaler i stedet for å holde presentasjoner, stille relevante spørsmål i stedet for å gi meninger, fokusere på løsninger fremfor bare relasjoner, og rettet mot beslutningstakere i stedet for å falle tilbake på uformell tilnærming.