MCGRAW-HILL EDUCATION - EUROPE

CustomerCentric Selling, Second Edition

CustomerCentric Selling, Second Edition

Produktbeskrivelse

Internett har revolusjonert måten kundene handler på, og dette gjelder også for deg som selger. "CustomerCentric Selling, Second Edition" er en anerkjent metodikk for å håndtere forholdet mellom kjøper og selger, som gir deg verktøyene til å utjevne konkurransen og nå ut til kunder når de er klare til å kjøpe. I en verden der konkurransen bare er et museklikk unna, er det avgjørende at din virksomhet og de ansatte er "kundefokuserte"; klare til å identifisere og tilfredsstille kundenes behov. Tradisjonelle salgsmetoder har lenge vært basert på overbevisning og manipulering av kjøpere. I dag ønsker ikke kundene å bli solgt til på denne måten. "CustomerCentric Selling" gir deg ekspertise innen de åtte viktige aspektene ved kommunikasjon med moderne kunder for å oppnå best mulige resultater: Å ha samtaler i stedet for å holde presentasjoner, stille relevante spørsmål i stedet for å gi meninger, fokusere på løsninger fremfor bare relasjoner, og rettet mot beslutningstakere i stedet for å falle tilbake på uformell tilnærming.

Prishistorikk

Lavest
443 KR
Høyest
466 KR
Gjennomsnitt
454 KR
Median
452 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MCGRAW-HILL EDUCATION - EUROPE
Navn CustomerCentric Selling, Second Edition
GTIN/EAN/ISBN 9780071637084
Kategorier Bøker