Hope Is Not a Strategy: The 6 Keys to Winning the Complex Sale
Produktbeskrivelse
Forvandle salgsteamet ditt til en vinner med effektive B2B-salgsstrategier og metoder. 'Å være en 'closer' er ikke lenger tilstrekkelig for varig suksess. Det krever den strategiske tenkningen som Rick Page skisserer i 'Hope Is Not a Strategy', sier Geoffrey Moore, forfatter av 'Crossing the Chasm' og 'Inside the Tornado'. Men hvordan klarer de ledende salgs- og konsulentorganisasjonene å inngå store avtaler og nå sine mål, selv i en raskt skiftende og usikker økonomi? Rick Page, anerkjent som den ledende eksperten på B2B-team salg, deler sine innsikter. I denne bestselgende guiden avslører han gjennombruddsstrategier som har gjort tusenvis av hans studenter til salgsstjernene de er i dag. Boken kombinerer en praktisk tilnærming med de best bevarte hemmelighetene fra verdens mest suksessfulle selgere, og presenterer en dokumentert, seks-trinns prosess for å vinne salgsanledninger. Lær å selge til potensielle kunder på en måte som adresserer deres strategiske bedriftsutfordringer og skaper høyere verdi. Denne boken er et uvurderlig verktøy for alle som ønsker å maksimere salgsresultatene og oppnå langsiktig suksess.