Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People
Produktbeskrivelse
Led virksomheten din på Starbucks-visen. Forord av Herve Humler, president og COO i The Ritz-Carlton Hotel Company, L.L.C. Starbucks er en av de mest anerkjente og beundrede merkene i verden, og har med sitt unike lederskap forvandlet den ordinære kaffeserveringen til et kulturelt fenomen. Joseph Michelli, forfatter av bestselgeren 'The Starbucks Experience' som er blitt hyllet av Wall Street Journal, USA Today og BusinessWeek, deler innsikt i hvordan Starbucks’ internasjonale suksess starter med et løfte om å inspirere og nære den menneskelige ånd - én person, én kopp og ett nabolag av gangen. Michelli viser hvilke ledelsesprinsipper som bidro til at den ikoniske kaffekjeden klarte å komme seg fra alvorlige motbakker under den økonomiske nedgangen, og anses som en av de få reelle snuoperasjonene i denne perioden. Selskapet fortsetter å vokse dramatisk ved å entre nye markeder og kanaler med innovative produkter og teknologier. I 'Leading the Starbucks Way' gir Michelli en dypere forståelse av hvordan lederskap kan føre til suksess.